Zamiast robić w wielu przypadkach nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:

aktywna tablica

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    prezentacje szczepów bakterii

Słuchacze zawsze są znacznie bardziej zaciekawieni, jeżeli w ramach nauczania i to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / lub ewentualnie pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtenczas możliwość wymówienia innych słów, by sprawić, czy robią to poprawnie. Użycie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające i na pewno o wiele bardziej produktywne.

Roboty edukacyjne Abilix Krypton

Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno przeminęły. Teraz nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD razem z tablicami interaktywnymi. Dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma okazję pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Jednakże za pomocą interakcyjnych tablic wolno osiągnąć niemało więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Zerknijmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.

Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów

Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    demonstracje szczepów bakterii

Słuchacze zawsze są znacznie bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania i to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / bądź też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, aby przedstawić wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy szansę wymówienia innych słów, aby sprawić, czy robią to poprawnie. Użycie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające oraz z pewnością znacznie bardziej produktywne.