Wiele spółek w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy zamiarem załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z klientem, negocjacji czy innych ważnych spraw. Jeśli sam wyjazd firmowy jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak potrzebujemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszelkiego rodzaju przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii wytycza nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Tym samym by delegować swoich pracowników na dłuższy czas trzeba znać wszystkie ważne przepisy które nas wiążą. By dowiedzieć się wszystkich koniecznych informacji warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa 2014/67/UE. Mają one na celu uświadomienie i edukowanie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.